bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
طبق کسب اطلاع بازارنیوز، برخی افراد مشهور در اتاق بازرگانی دارای نقص مدارک بوده و برخی هم برای شرکت در انتخابات ثبت نام نکرده‌اند. این شائبه وجود دارد که این افراد با فشار‌های مختلف، وارد لیست شوند.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ یک منبع آگاه در اتاق بازرگانی به بازارنیوز خبر داد که برخی از چهره‌های مشهور اتاق، برای ثبت نام در انتخابات این دوره، دچار نقص مدارک هستند.

این منبع آگاه اعلام کرد که فقط ۱۲۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان، مدارک کامل دارند و مابقی دچار نقص مدارک از جمله نداشتن سابقه دوساله، عدم گردش مالی روی حساب‌های کارت بازرگانی و... هستند.

گفته شده افرادی همچون کرباسیان، خوانساری، مقیمی، زهره‌وند از جمله افرادی‌اند که دارای نقص مدارک هستند.

همچنین شنیده شده افرادی همچون لاهوتی، امیرزاده، انصاری، رضی‌میری، سید محمد اتابک، الهام حامدی‌فر، علاء میرمحمدصادقی، ریاحی، مجید حسین‌نژاد و طلایی در این دوره انتخابات ثبت‌نام نکرده‌اند. از این لیست، میرمحمدصادقی، ریاحی و اتابک نفر عضو فعلی هیئت رئیسه اتاق هستند. همچنین خوانساری و مقیمی هم که عضو هیئت رئیسه هستند، مدارکشان ناقص است.

این شائبه وجود دارد که با توجه به شهرت افراد مذکور، فشارهایی بر مسئولین برگزاری انتخابات وارد شود تا اسامی این افراد در بین ثبت‌نام‌کنندگان گنجانده شود.

گفتنی است؛ مهلت ثبت‌نام در این انتخابات تا 17 بهمن ماه سال جاری(دو روز پیش) بوده و انتخابات اتاق قرار است 10 اسفندماه سال جاری برگزار شود.

در زیر، لیست ثبت‌نام‌کنندگان را دانلود کنید: لیست

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: